Kegelove cviky

Kegelove cviky

Kegelove cviky patria medzi najznámejšiu metódu na cvičenie s vagínou, ale nie sú výhradne len pre ženy. Áno aj muži môžu z kegelových cvikov ťažiť a zlepšiť tak svoj intímni život. Kegelove cviky pre mužov pomáhajú predchádzať erektilnej dysfunkcii a úspešne liečia predčasnú ejakuláciu.

Načo slúžia Kegelove cviky?

Je to súbor cvikov ktoré sú určené na spevňovanie panvových svalov (PC). Metóda cvičenia pomáha zlepšiť kvalitu erekcie, intenzívnejší orgazmus, nepriamo zväčšovať penis, a prináša riešenie pre radu ďaľšich problémov. Pridajte Kegelove cviky k ostatným cvičeniam penisu, ako napríklad jelqingu alebo strečingu pre dosiahnutie lepších výsledkov.

Čo sú Kegelove cviky pre mužov?

Kegelove cviky pre mužov sú dobrou voľbou ako zvýšiť potenciu a tvrdosť penisu, spolu s dlhšou výdržou v posteli. Ako aj u žien, tak aj u mužov majú Kegelove cviky hlavný cieľ – zosilniť panvové svaly (PC svaly).

PC Svaly: Tieto svaly sú u oboch pohlaví podobné – tiahnu sa od kostrče po ohanbovú kosť, pričom vytvárajú sval tvarom podobný sieti na hojdanie. Sú oporou pre orgány uložené v panve a pomáhajú svalom určeným na zvieranie. Cviky sa odlišujú od ostatných cvikov s penisom v tom, že spôsobujú kontrakcie (sťahy) kostrovým svalom (PC svalom), čím posilňujú ich silu.

Aké sú výhody Kegelových cvikov pre mužov?

Kegelove cviky sú prospešné ako pre mužov, tak i pre ženy – v zlepšení sexuálneho života. Veľa mužov považuje Kegelove cviky za zbytočné, pretože im priamo nezväčšujú penis. Na druhej strane majú Kegelove cviky iné, lepšie výhody, ktoré môžu pomáhať riešiť problémy a v neposlednom rade aj nepriamo zväčšovať Váš penis. Tieto výhody zahŕňajú:Erekcia

Ako správne robiť Kegelove cviky a zlepšiť tak svoju erekciu

Nájdite Váš PC sval – počas močenia stiahnite svaly, aby ste spomalili alebo úplne zastavili prúd moču. Svaly, ktoré vám toto umožnia sú Vaše panvové svaly (PC svaly).

4 jednoduché kroky:

  • Kontrakcia (stiahnutie)
  • Držanie
  • Uvoľnenie
  • Opakovanie
  • Tip: Praktizujte Kegelove cviky s Vaším partnerom. Obaja si tak užijete silnejšiu erekciu a pevnejšiu vagínu!

História Kegelových cvikov

Táto forma cvičenia bola vyvinutá v roku 1940 doktorom Arnoldom Kegelom, pôrodníkom. Aj keď boli tieto cviky určené hlavne ženám, stali sa populárnymi aj v oblasti mužského sexuálneho zdravia.

Viacnásobný orgazmus u mužov?

Áno! So silnými panvovými svalmi môžu muži dosiahnuť viacnásobný orgazmus! Pokračujte v čítaní, ak sa chcete dozvedieť viac o Kegelových cvikoch. Čo sú zač? Ako môžem robiť Kegelove cviky? Ako často by som mal cvičiť Kegelove cviky? Naozaj môžem vďaka Kegelovým cvikom dosiahnuť viacnásobný orgazmus? A ešte oveľa viac!

Zdravšie panvové svaly vďaka Kegelovým cvikom

  1. Silnejšia a dlhšia erekcia, vďaka zdokonaleniu prúdenia krvi v penise
  2. Zvýšenie sily ejakulácie, oveľa lepšie orgazmy, aké ste kedy mali
  3. Nepriame zväčšenie penisu, vďaka zvýšenému prúdeniu krvi v penise
  4. Zvýšenie výdrže pri sexe, väčšia kontrola pri odďaľovaní orgazmu
  5. Pomoc pri liečený inkontinencie, pretože sú to tie isté svaly, ktoré kontrolujú močový mechúr
  6. Veľa mužov priznáva, že vďaka cvičeniu Kegelových cvikov, už nemusia počas noci vstávať na WC
  7. Udržujú zdravú prostatu, používajú sa pri liečení bolestí a opuchov prostaty, spôsobené benígnou hypertrofiou prostaty
  8. Liečenie zápalov prostaty
  9. Kegelove cviky zabraňujú vyvráteniu vnútorných orgánov uložených v panvovom dne

Mnoho doktorov a sexuálnych expertov považuje Kegelove cviky pre mužov za „Sexcviky“, vďaka výhodám, ktorými disponujú. A je to pravda – kvôli všetkým tým benefitom Kegelových cvikov by ich mal cvičiť každý muž, každý jeden deň.

Ako mám cvičiť Kegelove cviky pre mužov?

Tieto cviky nemajú len benefity, ktoré sme už spomínali. Ich hlavnou výhodu je, že ich môžete cvičiť hocikde. Nikto nezistí, že ich robíte!

Nájdite Váš PC sval – je to jednoduché. Keď budete močiť, zastavte alebo spomaľte prúd moču. Svaly, ktoré Vám toto umožnia sú PC svaly (panvové svaly). Nenapínajte nohy, brucho alebo ritné polky, ale zamerajte sa na dvíhanie Vášho celého panvového dna. Najdôležitejšie je, aby ste pokračovali v dýchaní počas celej kontrakcie (sťahu). Pokiaľ sa Vám podarí zastaviť alebo spomaliť prúd moču, tak ste úspešne lokalizovali a stiahli panvové svaly.

Ak máte ťažkosti, je to presne ten istý súbor svalov, ktoré používate pri sťahovaní konečníka.

  • Sťahovanie panvových svalov – keď ste pripravený na Kegelove cviky pre mužov, prvá vec čo musíte spraviť je stiahnuť/napnúť panvové svaly.
  • Držanie sťahu/napnutia – držte kontrakciu tak dlho, ako len môžete. Väčšina mužov neudrží v prvých razoch Kegelov cvik dlhšie ako pár sekúnd. Niektorí nie sú vôbec schopní držať tieto svaly. Je to v poriadku, na to
  • práve cvičenei penisu je – spraviť Váš penis silnejším. Značte si ako dlho vydržíte držať sťah, aby ste videli progres.
  • Uvoľnenie sťahu a opakovanie – opakujte jednotlivé sťahy po 10 opakovaní. Postupne sa zdokonalíte a budete schopný ich udržať dlhšie ako 10 sekúnd.

Keď budete vykonávať tieto cvičenia pravidelne, budete schopný vidieť alebo cítiť dvíhanie semenníkov. Niektorým mužom toto trvá dlhšiu dobu ako ostatným. Ale pokiaľ budete cvičiť pravidelne, mali by ste pozorovať zlepšenie v sile panvových svalov po 4 – 6 týždňoch.

Najlepšou časťou Kegelových cvikov je, že si nevyžadujú žiadnu asistenciu rúk alebo nôh. Tieto cviky môžete cvičiť hocikde a hocikedy – napríklad v aute, pri sledovaní TV, státí v rade v obchode alebo v práci.

Ako často by som mal cvičiť Kegelove cviky?

Tak ako s každým iným cvičením, je lepšie začať pomaly. Uvádzame pár odporúčaní, ako začať v zlepšovaní Vášho sexuálneho zdravia:

Prvé týždne cvičenia: Spravte 50 Kegelových cvikov denne. Každý jeden sťah by mal trvať 1-5 sekúnd, záleží od sily PC svalov. Prvý krát pravdepodobne nevydržíte viac ako 1 -2 sekundy. Vďaka pravidelnému cvičeniu a skúsenostiam Vám PC svaly zosilnejú a Vy budete schopný udržať sťahy dlhšie.

Postupom času: pravidelne začleňujte viac a viac sťahov do cvičenia. Cvičte 5 -10 minút, 4 dni v týždni. Malo by to byť jednoduché, keďže ich môžete cvičiť hocikedy a hocikde. Napríklad, veľa mužov cvičí penis rannou cestou do práce. Snažte sa držať sťahy najdlhšie ako len môžete.

Môžem vďaka Kegelovým cvikom dosiahnuť viacnásobný orgazmus?

Áno! Tým, že Vaše panvové svaly zosilnejú, budete schopný zastaviť ejakuláciu. Aby ste toho boli schopný, budete musieť dokázať držať Kegelov sťah dlhšie ako 10 sekúnd. Pokiaľ sa Vám to podarí, pokúste sa o zadržanie ejakulácie nasledovne:

  • Začnite Kegelove sťahy pred tým ako sa dostanete do fázy, „keď sa nie je možné vrátiť späť“ – do bodu, keď začne semeno putovať penisom a ejakulácia je neodvratná.
  • Držte kontrakciu 10 sekúnd alebo dlhšie.
  • Keď budete cítiť, že ejakulácia ustáva, uvolnite sťah.
  • Obtiažnosť budovania PC svalov spočíva v tom, že musia byť natoľko silné aby ste dokázali oddialiť ejakuláciu. Naučiť sa tejto schopnosti Vám môže trvať týždne, mesiace alebo roky.

Veľa mužov priznáva, že naučiť sa presne kedy použiť kegelove cviky pri sexe je zložité. Toto poznanie si vyžaduje trpezlivosť, skúsenosti a veľa pokusov (čo nie je až takou zlou vecou), ale výsledky budú stáť za to.

Tipy pre mužov, ktorí sa rozhodli pre Kegelove cviky:

  1. Kegelove cviky a predĺženie penisu: Kegelove cviky spolu s jelqingom, strečingom a ďalšími cvikmi penisu spôsobujú väčší prietok krvi cez penis. Práve toto zvyšuje efektivitu každého cvičenia. Keď sa dostanete do Kegelingu, začnite ho kombinovať s ostatnými cvičeniami penisu.
  2. Kegelove cviky nie sú len pre mužov: Toto cvičenie je tak isto vhodné pre obe pohlavia. Naučte Vášho partnera robiť Kegelove cviky, dodáte tak novú rozkoš do Vášho sexuálneho života. Ak žena stláča jej PC svaly počas pohlavného styku, bude jej vagína užšia – zvýši sa tým pôžitok pre oboch!
  3. Kegelove cviky pre mužov a predčasná ejakulácia: „Uh-Oh, spravím sa moc rýchlo, čo som urobil zle? … Niektorí muži začnú ejakulovať skôr, ako boli zvyknutí pred začatím cvičenia Kegelových cvikov. Pokiaľ sa Vám to deje, uistite sa, že sú PC svaly počas sexu uvoľnené. Mnoho tých, čo cvičia penis alebo Kegelove cviky zistilo, že nevedome vykonávajú tieto cviky aj počas sexu. Rýchlejšie si tým vyčerpávajú PC svaly a tak si rýchlejšie navodia ejakuláciu. Stáva sa to hlavne začiatočníkom v Kegelingu, ktorí sa to ale dokážu v krátkej dobe naučiť ovládať a následne vydržia v posteli ešte dlhšie ako kedykoľvek pred tým. Čím silnejšie budú Vaše PC svaly, tým bude pre Vás ľahšie oddialiť ejakuláciu.

Dá sa pretrénovať pri Kegelových cvikoch?

Ako aj pri ostatných cvičeniach s penisom, nieje dobré sa pretrénovať. Na začiatku môže byť lákavé robiť toľko, koľko zvládnete, v snahe vidieť výsledky čím skôr. Je to však kontraproduktívne. Ako aj u kulturistov, ktorí preťažujú svoje svaly a vyčerpávajú sa natoľko, že nie sú následne pár dní schopní pokračovať.

Preťažením svalov si spôsobíte viac škody ako osohu. Počúvajte Vaše telo. Dajte mu čas na zotavenie. Postupujte pomaly a zožnete úrodu, ktorú Kegelove cviky zasiali!C

Kegelove cviky
5 (100%) 4 hlasov

Sorry, comments are closed for this post.