Čo je jelqing?

Čo je jelqing?

Jelq sa považuje za základný pilier každého cvičenia s penisom. Ak je Vašim cieľom zväčšiť veľkosť a tvrdosť penisu, tak je jelq tým správnym spôsobom ako začať. Ak sa chcete dozvedieť viac, prečítajte si celý článok.

Čo je to jelqing? Pomocou neho môžete mať väčší a tvrdší penis!

  • cvik na predĺženie penisu – dokáže pridať 5 cm na dĺžku a obvod (pokiaľ budete praktizovať jelqing pravidelne)
  • pohyb ako pri dojení – jelq sa praktizuje po dobu 5-20 minút denne, 2-5 dní v týždni
  • bezpečné cvičenie – pokiaľ sa vykonáva správne, po dôkladnom zahriatí penisu a nie prehnane, tak je jelqing úplne bezpečný cvik pre Váš penis

Ako začať s jelqingom?

Jelqing je v podstate 4-krokový plynulý pohyb. Nezačínajte s jelqingom skôr, ako si Váš penis dôkladne zahrejete.

4 kroky pri cvičení

Základ jelqingu zahŕňa jednoduchý proces.jelq
Lubrikant: Pred začatím jelqingu nalubrikujte Váš penis detským olejom, vazelínou alebo iným lubrikantom.
Stupeň erekcie: Pri praktizovaní jelqingu je potrebná erekcia 50-75%, ktorú dosiahnete napríklad hladením Vášho penisu. Penis by mal byť zrelaxovaný natoľko, aby ním krv prúdila ľahko. Nikdy nepraktizujte jelqing pri plnej erekcii.

  1. Správne držanie: Obopnite Váš penis palcom a ukazovákom (“OK” uchopenie).
  2. Začnite pri koreni: Uchopte Váš penis pri koreni, čo najbližšie k ohanbovej kosti.
  3. Pohyb: Mierne zovrite Váš penis a pomaly pohybujte smerom k žaluďu. Správny tlak zovretia je taký, ktorý nebolí, ale efektívne tlačí krv cez penis.
  4. Prestaňte pred žaluďom: Cvičenie jelqingu nezahŕňa žaluď penisu, preto pohyb zastavte pred ním.

Opakovanie: Vykonávajte jelqing tak, že po každom jednom opakovaní vymeníte ruky.

Naozaj jelqing funguje?

Často kladenou otázkou je: „Naozaj jelqing funguje? Mám na mysli, či naozaj môže jelqing predĺžit moj penis?“

Odpoveď je…

Áno! Jelqing pomáha predĺžiť penis! Aj keď sa lekári nevenujú výskumom efektivity jelqingu, počet certifikovaných profesionálov na internete a tisícky mužov na rôznych fórach o penise potvrdzujú úspešnosť jelqingu.

Ako by mala vyzerať správna rutina jelqingu?

Základná rutina jelqingu je perfektná pre začiatočníkov, ktorí sa snažia o predĺženie penisu.

Nasledujúcu rutinu praktizujte zo začiatku 2 až 3 krát do týždňa. Začnite najprv každý druhý deň, neskôr ako pokročilý 5 dní po sebe, pričom 2 dni budete mať pauzu. Ak prekročíte odporúčaných 5 dní cvičenia v týždni, oslepnete. (Robíme si srandu!)

  1. Cvik Čas
  2. Zahriatie 5 minút
  3. Strečing alebo naťahovanie 5 minút
  4. Jelqing a jeho variácie 10 minút
  5. Ukončenie zahriatím 5 minút

Silnejšia erekcia znamená, že to funguje! Ako pri každom inom cvičení, Váš penis bude väčší a tvrdší tým, že sa prispôsobí námahe pri jelqingu. Aby ste zaznamenávali progres, budete musieť pravidelne zvyšovať intenzitu cvičenia.

Nie ste si istý, či ste pripravený zvýšiť intenzitu cvičenia? Zlaté pravidlo: Pokiaľ vidíte, že sa Vaša erekcia zlepšuje, začnite zaraďovať do Vašej rutiny viac opakovaní a techniku pre pokročilejších. Pokiaľ máte pocit, že sa Vaša ererkcia zhoršuje alebo stagnuje, znížte intenzitu cvičenia. Pamatajte si, že máte sledovať Vašu erekciu!

  • V akom stupni erekcie by som mal praktizovať jelqing? Vždy začnite pri 50-70% erekcie.
    Uvedené percetná erekcie sú len približné.
  • Nebuďte posadnutý presnými číslami
    Rozmýšľajte – jelqing na rozhraní Level 2 (olúpaný banán) a Level 3 (neolúpaný banán) podľa EUA stupnice
    Cieľom je predísť plnej erekcii pri jelqingu, hlavne keď ste začiatočník.
    Prečo nemôžte začať jelqing pri plnej erekcii? Nejdete predsa prvý deň do posilňovne a nezačnete dvíhať 140 kg. Tento istý princíp funguje pri jelqingu. Každopádne, pri jelqingu to nebude Váš chrbát čo vypovedá službu.
  • Ako sa pripraviť na cvičenie pred jelqingom?
    Opäť použijeme analógiu z bodybuildingu. Zahriate pred cvičením a ukludnenie po cvičení pomáha predchádzať zraneniam a zároveň zabezpečí, aby ste dosahovali maximum pri každom cvičení. Tento istý princíp platí aj pri jelqingu. Zahrejte Váš penis aspoň na 5 -10 minút pred cvičením, aby bol uvoľnený a pripravený na namáhavé cvičenie.

Tu sú príklady ako najlepšie pripraviť Váš penis na cvičenie:

  • Omotajte si okolo penisu teplý uterák alebo iný kus látky.
  • Dajte si teplú sprchu.
  • Použite vyhrievaci vankúš
  • Použite ponožku naplnenú teplou ryžou
  • Použite vodnú pumpu Bathmate
  • Bathmate je vodná pumpa, ktorú môžete používať v sprche alebo pri kúpeli. Je to skvelý nástroj nielen na zahriatie penisu, ale aj na zväčšenie veľkosti penisu. Na používanie tejto pumpy spolu s jelqingom sú pozitívne ohlasy.

Aký lubrikant by sa mal používať pri jelqingu?

Lubrikanty pri jelqingu redukujú trenie. Na trhu sú rôzne druhy lubrikantov. Každopádne, nikdy nepoužívajte ako lubrikant šampón alebo mydlo, pretože Vám pri častom používaní môžu ztenšiť pokožku na Vašom penise.

Čo je to „suchý“ jelqing?

Jelqing bez použitia lubrikantu môže spôsobovať odieranie. Ak sa rozhodnete lubrikant nepoužívať, odporúčame praktizovať jelqing v sprche, aby ste minimalizovali trenie „na sucho“. Technika vykonávania jelqingu sa pri vynechaní lubrikantu nemení.

Tip pri „suchom jelqingu“: Skúste namiesto úchopu „palec + ukazovák“ (“OK” uchopenie), používať stisk ako pri zapaľovaní zapaľovača. Predídete tak nechcenému odieraniu a poškodzovaniu kože.

Ďalšie tipy pri jelqingu!

  • Správny uhol pri jelqingu – Uhol aký budete používať pri jelqingu záleží od miesta na penise, ktoré chcete predlžovať. Vykonávaním jelqingu smerom na dol si predĺžite tkanivá v penise. Odporúča sa praktizovať jelqing vo všetkých smeroch, aby sa dokonale natiahli všetky tkanivá v penise.
  • Tempo pri jelqingu – Začnite vykonávanie pohybov v intervale cca 3 sekundy na jeden ťah. Keď sa zlepšíte, zvýšte čas na jeden ťah na 5 -10 sekúnd, kvôli väčšej intenzite. Ale taktiež môžete zvýšiť intenzitu aj naopak, tým že budete praktizovať „rýchly jelqing“, čo znamená 1 – 2 sekundy na jeden ťah.
  • Zmeňte spôsob držania – Aby ste si boli istý, že dôkladne prechádzate celým obvodom Vášho penisu, nebojte sa zmeniť spôsob držania penisu. Vyskúšajte držanie dlaňou na hor alebo na dol, otáčanie zovretia doprava alebo doľava.
  • Zabráňte príliš intenzívnemu a slabému cvičeniu – Intenzívne cvičenie môže viesť ku zraneniu. Myslite na to. Ak ste práve začali behávať, a máte nabehaných iba niekoľko kilometrov, boli by ste nesmierne vyčerpaný, kebyže zabehnete 15 km na prvý krát. Také isté pravidlo pratí aj pri praktizovaní jelqingu a iných cvičení s penisom. Pretrénovanie môže nastať aj v prípade, že vynecháte oddychové dni. Na druhej strane, slabé cvičenie alebo cvičenie stále pri tej istej intenzite každý deň spôsobí, že nebudete vidieť žiadne výsledky.

Niekoľko spôsobov jelqingu pre väčšie výsledky

  • Bočný jelqing – tento druh jelqingu bojuje proti zakriveniu penisu. Odporúča sa vykonávať pri vyššej erekcii ako bežný jelqing, okolo 75%, resp. Level 3. Pôsobí viac na zväčšenie penisu po obvode. Je vhodným pre tých, ktorí hľadajú intenzívnejší jelqing.
  • V – jelqing – tento spôsob vyvíja väčší tlak na boky penisu, pôsobí na vnútornú časť penisu (corpus cavernosa). Vytvorte „V“ z ukazováka a prostredníka, dlaňou otočenou na Vás, pohyb vykonávajte smerom hore.
  • Jelqing jednou rukou – tento druh jelqingu sa vykonáva bez odporúčaného striedania oboch rúk. Nie je určený pre začiatočníkov, pretože je spojený s cvikom ULI (pevné držanie pri koreni) pri každom jednom pohybe pri jelqingu, kvôli väčšej intenzite.
  • Mini jelqing – taktiež pomáha pri vykrivení penisu, hlave keď sa primárne venujete viac jednej strane. Vždy vykonávajte mini jelqing viac na tej strane, ktorá je slabšia.

Výhody a nevýhody jelqingu

Výhody:

  • pokiaľ sa vykonáva správne – niekoľko centimetrové zväčšenie
  • prirodzená forma cvičenia penisu
  • nevyžaduje si špeciálne náradie
  • bezpečné
  • vhodné pre začiatočníkov s cvičením penisu

Nevýhody:

  • časová náročnosť
  • neustále zvyšovanie intenzity

Často kladené otázky o jelqingu

  1. Ako jelqing naozaj funguje?
    Princíp jelqingu spočíva vo vháňaní krvi cez penis, ktoré je zabezpečované z 50% hladkými svalmi. Táto sila spôsobuje vnútorný tlak a vytvára mikro trhliny v hladkom svale a v tkanivách. Tak ako budovanie svalov v iných častiach tela, prostredníctvom tohoto kontrolovaného ničenia a opravovania, svaly rastú. S penisom sú tieto výsledky spojené s rastom dĺžky a obvodu.
  2. Kedy budem vidieť výsledky jelqingu?
    Každý je iný. Výsledky, ktoré dosiahnete budú záležať nie len od snahy, ale taktiež od osobnej fyziológie. Niektorí muži vidia prvé zmeny v kľudovom stave už po pár týždňoch, zatiaľ čo iní potvrdzujú merateľné zmeny až po niekoľkých mesiacoch. Väčšina mužov začína pozorovať prvé výsledky v prvom mesiaci.
  3. Sú výsledky jelqingu trvalé?
    Dobré správy? Predĺženie penisu prostredníctvom jelqingu je trvalé! Vytvoríte si nové spojivá v tkanivách, a tým pádom ostáva predĺženie trvalé. Okrem toho, vždy keď budete mať plnú erekciu, váš penis tým vykoná ľahký cvik. Uistite sa, že budete praktizovať občasné cvičenia s penisom a dosahovať časté erekcie, aby boli svaly v penise čo najviac používané.
  4. Je jelqing bezpečný?
    Ak dodržíte základné opatrenia, ako je zahriatie penisu pred cvičením, počúvanie vlastného tela, predchádzanie pretrénovaniu, tak potom je jelqing úplne bezpečné cvičenie. Ako aj pri inom cvičení, môže sa Vám stať, že zažijete viac či menej negatívnych efektov, ale len pokiaľ budete vykonávať jelqing nesprávne, nezahrejete penis pred cvičením, alebo začnete cvičiť veľa opakovaní s veľkou intenzitou, skôr ako je na to Vaše telo pripravené.

Vedľajšie efekty:

  • Efekt baseballovej pálky
    Pri tomto efekte nadobúda penis tvar baseballovej pálky – od žaluďa sa smerom ku koreňu zužuje. Najlepší spôsob ako predísť tomuto javu, je praktizovať jelqing správne. Keď vykonávate jelqing, vykonávajte ho po celej dĺžke penisu (okrem žaluďa). Začnite čo najviac pri ohanbovej kosti a ukončite pohyb tesne pod žaluďom.
  • Efekt koblihy
    K tomuto javu dochádza po dlhom a intenzívnom jelqingu, počas ktorého je krv tlačená k žaluďu, hromadená v tvare prstenca pod žaluďom. Tento tvar pripomína tvar koblihy. Pre neobrezaných mužov obvykle vedie k opuchu predkožky. V oboch prípadoch je opuch len krátkodobý, po pár hodinách zmizne.
  • Červené bodky alebo zmena zafarbenia
    Jeden z najčastejších vedľajších efektov jelqingu sú začervenané bodky, ktoré sa objavujú na penise. Tieto bodky sú dôsledkom malých zranení v kapilárach a obvykle zmiznú do dvoch dní. Každopádne je to prejav nedostatočného zahriatia penisu pred cvičením, alebo používaním príliš veľkej sily.

Na záver
Veľa mužov si už predĺžilo penis pomocou cvičenia. Zo všetkých možností dostupných pre mužov, sú práve cvičenia penisu (ako napríklad aj jelqing), najpoužívanejšie a overené spôsoby ako dosiahnuť trvalé predĺženie penisu. V dosahovaní cieľov predsa nie sú žiadne čary, pokiaľ ste odhodlaný praktizovať jelqing a iné cvičenia penisu, úspešné výsledky sa určite dostavia.

Čo je jelqing?
Hodnotenie

Sorry, comments are closed for this post.